Trams

Jag hade bestämt mig för att utmana mig själv vid frukosten idag, att ta lite mer yoghurt och lite mer keso än vanligt. Öka kaloriinnehållet med 50kalorier. (Låter lite för världen men mycket för mig..) Men när jag står där i kylskåpet och ska plocka fram så ser jag att den naturella yoghurten är slut. Bah! Vad ska jag då äta? Jag har ju ätit det under minst två månaders tid.. Stod handfallen och bara glodde in i kylskåpet, somom jag trodde att ett mirakel skulle ske och yoghurten skulle finnas där så fort jag blinkade. Icke.
Det slutade med att jag tog keso och hällde på en skvätt mjölk för konsistensens skull, men insåg att det blev ju kalorisnålare än min vanliga frukost, så tog även två fröknäckebröd.  
Tänkte sätta mig och rensa i min "thinspo"mapp nu faktiskt, och ta bort bilder som denna ovan. Jag kan inte förneka att jag tycker det är vackert, men de måste bort. Det är dags nu. 

4 kommentarer:

  1. Tycker att det är fantastiskt starkt av dig!

    SvaraRadera
  2. Du gör helt rätt, ett steg i taget kommer ge resultat. Kram! <3

    SvaraRadera
  3. åh helt rätt, ta bort thinspo bilderna!!! de gör ingen nytta alls på din dator :) jag tycker du ska byta ut dina dystra mörka bilder till ljusa bilder på NORMALVIKTIGA och lyckliga människor.
    jag tycker absolut att du ska göra en presentation av dig själv :)

    SvaraRadera
  4. Bra beslut, du har rätt i att det är dags nu. <3

    SvaraRadera