Mobilsnack


Den mobilen jag har nu har varit med om mycket, trots att jag "bara" haft den sen november förra året. Blivit tappad i golvet hundratals gånger, toaletten och ja. Den har gjort sitt helt enkelt. Allt eftersom har saker slutat fungera på den, t.ex appar, kameran, gå in i galleriet osv.. Fast det är inte förrän nu, när min app som agerar stegräknare gett upp som jag börjar få panik. Okej att det inte gick att lyssna på spotify eller att fotografera, men när min stegräknare inte fungerar så går det inte längre! Haha, löjligt. Jag är så otroligt klumpig när det kommer till mobiltelefoner då jag varit väldigt bortskämd när det gäller just det. Nu får jag dock inte telefoner hipp som happ längre, så nu ska jag verkligen vara rädd om min iphone. Beställt skal och skärmskydd som ska på innan jag börjar använda mobilen, haha.. Funderar på att beställa det på bilden också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar