Life sucks and then you die

Jag är trött på att vara trött. Trött på att leva och minst lika trött på att jag känner såhär. Trött,trött,trött.

Tydligen vet min lillebror om att jag bloggar, inte vart, men han vet. Han har visst sett mig sitta och skriva inlägg några gånger. Skulle bara vara typiskt om han hittade denna bloggen. Inte för att jag är anonym här, men ändå. 
Nu sitter jag på mitt rum och är dödshungrig, men orkar inte gå ut till köket och vara social. Väntar tills alla gått därifrån. Störd. Glad påsk på er förresten.

1 kommentar:

  1. Sv: Aawh tackar, din hund är också så gudomligt söt!

    Jag förstår, det är väl likande för mej.. Men du kan ju alltid gå tillbaka till detta om du vill.. Men du lär ju prova så du har något att jämföra med? Jag kan tänka mej hur jobbigt det är att ha massa press på sej att bli frisk fastän man inte är redo för det. Massa kramar <3

    SvaraRadera