Bisarra tankar

Idag är ingen bra dag matmässigt (eller kanske det är just det?), det blev så mycket smörgåstårta över från gårdagens födelsedagsfirande att vi fick äta det till middag även idag. Kände att jag inte klarade av det, så när mina föräldrar åt gick jag ut med hundarna. Sa att jag skulle äta med min bror så fort jag kom hem. Och det gjorde jag, visserligen, om det räknas att kasta över maten på hans tallrik och kleta ut lite på min oanvända. Fick honom att lova att säga till mamma att jag hade ätit av smörgåstårtan, om hon frågade då alltså.
Men det betyder inte att jag inte åt någonting. Slängde ihop en skål med yoghurt, keso och hallon som jag sitter och äter just nu. Dock är det "vanlig" keso, usch vad vidrig konsistens! Helt tjock och grynig.. Nåja. Hellre det än en fet kolhydratsbit.
Jag var i stan och klippte mig idag (blev helt okej förövrigt) och det enda som susade igenom mitt huvud var ifall vågen visar minus imorgon förtjänar jag det inte, det är bara vikten från det avklippta håret. Hur sjukt är inte det!? Jaja. vad har ni gjort idag? 

2 kommentarer:

  1. Haha åh, jag gick så långt en gång att jag klippte av mig håret FÖR ATT jag skulle väga mindre. Jappjapp, så normal är jag. Men nu blir håret långt och fint igen - och jag tänker, "om jag går ner i vikt nu trots att jag får längre hår är jag duktig". Antar att det är lika stört det :3

    SvaraRadera
  2. Sv: Evelina du kan äta daimglass redan idag! Du bestämmer över ditt egna liv! Kram <3

    SvaraRadera