Zzzz

Åh, jag är så less på att vara så jävla trött hela tiden. Spelar ingen roll när jag somnar, jag vaknar ändå av mig själv efter bara några få timmars sömn, trots att jag inte är utvilad alls. Som idag skulle mitt alarm ringa klockan nio, tror ni inte att jag vaknar halv åtta och inte kan somna om? Såklart. Nåja. Är i skolan nu iallafall och har engelska, sedan slutar jag för dagen. Ska nog hem och sova, haha. Struntar i att jag inte kommer kunna somna inatt, jag behöver sömn nu.
Har gråtit mina sista tårar för P, det är dags att gå vidare nu. Jag är ju inte ens kär i honom längre, det som gör ont är att jag förlorat min bästa vän i samma veva. Han visste ju exakt allting om mig. Det är svårt att släppa taget efter 1 1/2 år tillsammans och flera år som vänner innan det. Han var trygghet för mig. 
Men vi ska nog klara av att vara vänner iallafall. Och det känns bra. Jag mår nog bra. Länge sedan jag kunde säga så och faktiskt mena det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar